Followers

Thursday, October 25, 2012

new look habaq anggg...

salam....
woot..woot...
amacam ok x rupa blog aku nih...
ni baru punya habaq ang...terbaik dri ladang...haha..

disbbkn bosan yg terlmpau...so aku pn belek la blog aku nih...n terjadi la sesi deko bersama MSTU...surpriseeee!!!..
tpt kul 3.15 a.m...maka siap la hasil kerja aku nih...
tema blog aku skang nih adlh..caca merba...


mna x caca merbanya...sibuk dok renovate kul 3 pagi.. .last2 aku bantai ja mna dan...haha.. tapi x pa la klo caca merba pn sbb aku yakin lps nih aku akn wat renovation lagi...tp tggu tme aku bosan la yer...hahah
 aku tau korg mesti ckp aku nih pelik sbb kul 3 pagi leh cakap bosan lagi kan...p tido la gila oit...!!!

haaa...klo korg nk tau skang nih maslh aku paling bsr adlh tido...
time tdo aku skang nih dh lari...almaklumla time exam aritu sibok dok stay up smpi pagi sbb nk tgk running man punya psl...bkn sbb nk stdy ekk...haha..
jadi akibatnya mcm nih la..selagi blom pukul 4 pgi ke atas slagi tu la mata aku mcm org x mau tido...dlm erti kata lain x mngantuk la derrr....
dn phm2 la yer..klo dh tido lewat...bgn pn automatik lewat la jugak...baru la adilkn...jadi x da la isu pilih kasih ka, berat sebelh ka or di anak tirikn..haha...

tapi pe2 pn aku sdg usahakn untuk tukar time tido aku nih...doakn aku berjaya...hahah..mcm nk p perang plakkn...

anyway last sekali aku nk pesan..."dunia nih sebnrnya bengkok..kdg2 kita tersasar hnya dsbbkn kita terlalu lurus"...
wlopn x dak kena mngena lgsung ngan entry aku nih..tp aku nk tulis jgk2 sbb aku dpt ayat ni lps tgk cita paku di dinding hati.. haa..mcm scary ja kn tajuk dia..lantak la tajuk je pun kn...dont judge a movie by it"s title...hahah


aku tau lama dh yg aku nih cntik...x yah habaq pn x pa..

ok la yer..aku nk stop kt sini dulu...
bye...
salam...

Nota hati MSTU:  bila la agknya Baddrol Bakhtiar nk mai pinang aku nih....huahuahua..x pa aku akn sabar menunggumu En Badku..haha..ku pinang kau dgn bismillah... :P







No comments:

Post a Comment