Followers

Wednesday, October 31, 2012

semalam punya cerita...

salam...
sekali lagi aku nk merapu kt sini...
korg semua tlg baca tajuk entry aku nih btl2 ekk..
yup "semalam punya crita"..
so meh sini aku nk story hari ni kt sini...hihi

skang aku nk tnya kt korg satu soklan penting.... sapa yg tau semalam adalah hari jadi aku?
aku tau korg semua x tahu dn x terasa nk ambik tahu pn..tapi aku ttp nk ckp jgk yg tanggal 30/10 adlah hari penting dlm idup aku..haha


hari jadi aku thn nih mcm sebelom2 nih jgk...
dgn hadiah yg aku dpt smpi x terkira...yela kn mcm mna nk kira sbb satu hadiah pn x dak..haha..
korg baygkn celcom pn sampi skang x bagi free call kat aku tau x?...aku pelik btl la...dia mmg x suka aku ke??..

tp aku x nk la bsrkn cerita tu kn..yela hal rumahtangga x kn nk kecoh plak kn..haha
anyway aku nk ckp terima kasih kt spa2 yg wish bufday aku semalam...even wish je tanpa hadiah  pn aku x kesah sbb thn depn aku leh mntak hadiah double..hahah..

mcm biasa...aku akn psg azam stiap kali bufday aku...walopn azam aku x pernah tercapai..aku ttp nk berazam jgk thn ni..azam aku kali ni adalah...
AKU NAK KURUSSSS!!!!
dan aku dh pn nmpak peluang aku untuk capai azam aku tu TIPISSSSS...haha..

pe2 pn aku harap korg doakan aku panjang umo dh murah rezeki yer...AMINNN..

lupa plak nk bgtahu yg mak sedara aku dh pn sah bergelar isteri kpda bapak sedara aku..hahah
harap korg doakan diorg jugak semoga bhagia sampi akhir hayat...AMINN...


nih je pic yg aku smpt snap sbb lps ambik gmbar nih phone aku terus ter"off" dgn sendirinya...semuanya gara2 Encik Bateri..huhh..

ok la yer..
sampi sini je untuk kali nih...
nnti aku post plak gambar sanding dia ok...
bye..
salam..

Nota hati MSTU: Puchong Permai nntikan kedatangan aku esok yer...Ayim mak teh dtg nihhhhhhhh.....opsss  ter'excited' lebih plak..hahah.... :)




No comments:

Post a Comment