Followers

Sunday, April 22, 2012

mengapa kau berubah....huhu...

halllllooooo...
assalamualaikum...

amacam tajuk entry aku kali nih..jiwng siotttt..
lps bace title kt ats mesti korg rse aku nih nk wat luahan perasaan kan...
sememngnya entry aku nih psl luahan persaan aku...mesti la luahan aku sbb blog aku...xkn aku nk tulis psl luahan Bob Kuman yg terkilan sbb org selmber je wat fitnah yg dia dh meninggal walopn hakikatnya dia masih idup lagi....<<sempat lagi nk wat iklan,by the way yg Bob kuman masih idup nih fakta ekk , bkn auta...>>..

okey lah balik psl luahan perasaan aku tue...

aku pn sebnrnya sampi skang x tau nape dia berubah...
tadi aku sign in ja blog aku nih aku tgk dia dh berubah...totally change habaq anggg...terkejut mak nokssss....
knape skang dia berubah...????
knape x dari dulu lagi...???
kenapa???
kenapa??
kenapa???...

kau x pernah terfikir ke kesukaran yg terpksa aku hadapi tuk faham ko waktu awal2 kita kenal dulu.....??
kau x pernah terfikir ke thap stress aku bila tgk ko  menghilgkn diri tanpa pengetahuan aku....????
dann.............
kau x pernah terpikir ke mcm mna terlukanya aku bila ko boleh plak bg pengganti tuk replace tempat yg ko tgglkan tue..???.... dn utk pengetahuan ko pengganti yg ko bagi tue memmng sush sgt untuk aku phm..

sakit ati aku bila selamber je ko buang aku dri idup ko ...dn skang aku x tau kemana ko menghilang..at least ko anta la mmsge kt aku dulu ckp yg ko nk blah n nak tgglkn aku kpda pggnti ko...nih tak...aku x tau pe2 pn.....tbe2 je ko ilang...
klo ikutkn ati aku yg sedih nih nak je aku iklankn pasal kehilangan ko kt surat khabar,kt TV, kt magazine, kt berita utama..dan sume yg sewaktu dgnnya...
tapi.............
aku tau sume tue x mungkin terjadi....
sebab...


KO HNYALAH  DASHBOARD LAMA YG TELH DITUKAR KE DASHBOARD BARU OLEH PIHAK GOOGLE....

mungkin hubungan kita hnya sampi sini ja wahai dashboard lama ku.....
n selamat dtg la untuk dashboard baru ku yg sgt memeningkan kepala...
dn igtla wahai dashboard lma ku...walopn ko dh tgglkn aku..aku akan ttp terus berblogging dgn dashboard baru nih...hahahah..jgn jelezzzzz....:P

untuk korg yg sudi bace luahan ati aku nih thanks la walopn aku punye entry kali nih agak mnyakitkan ati...hahah..
pe2 pn hope korg enjoy okeyyyyy...
sekian dulu dari aku, MSTU.
salam syg tuk korg sume...
assalamualaikum...
bye.....tata..titi..tuttttt...tutttt...hahah






No comments:

Post a Comment