Followers

Saturday, April 14, 2012

virusssss...

assalamualaikum...
woot..woot...
yup i'm coming back with the bombastic entry at this time...
hahah..tbe2 lak semngat lebih kannnnn....

korng x yah nk percaya sgt la sttmnt bombastic aku tue...
untuk pngetahuan korg MSTU skang nih sbnrnye tgh tension sgt fikir pasal virus....

mesti korg fikir aku nih kecoh lebih kan...yela psl virus pn nk story kt sini...
but i have to tell this sbb virus ni bkn kt lappy aku je..tp mslhnya dlm otak aku pn ad gak...
opp..opp..opp..
korg jgn negative thinking sgt tau......

ok first virus...standard ar kan... dia parking baek ja kt  lappy aku nih...but...it's ok i still can handle it..
but...
 the second one is the most dangerous.. 
why..
coz it give an effect to my brain..okey i'm not talking about cancer,tumor or what else yg sewaktu dgnnya..
but i'm talking about MALAS....
walopn aku tgh cuti sem skang nih yg memerlukan aku untk goyang kaki selama 2 bulan..tp otak aku still have to work...
so aku pn decide la nk hasilkn satu 'karya' la konon...
but the problem now is..'.karya' aku tue dh hampir 3 BULAN!!..okeyy i'm repeat...3 BULAN.. terbengkalai mcm tue je...x dak improvement langsung...
semuanya kerana virus MALAS yg dh membiak dlm otak aku dan sekligus menghalang otak aku drpda bekerja untuk mnyiapkan 'karya' aku tue....haaaaaaa..kn dh terkeluar ayat skema aku...spa nk tanggung skang nih????

so skang nih aku harap sgt korg boleh la suggest kt aku pe2 antivirus yg aku leh install dlam otak aku nih supaya virus MALAS tue boleh dinyahkan terus dri otak aku...

plezzzzzzzzzzz...haha..

okey la klo korg ad sugestion pe2 antivirus sila anta komen kt bwh yer....haha..still sempat promote okeyyyy..

kerjasama drpada pihak and saya dahulukan dengan ucpn ribuan terima kasih...

yg menjalankan tugas,












pe motip gambar nih aku pn xtau la....hahah

(sory entry aku lintang pukang sikit kali nih...malas nk edit ...)

anyway...
peace no warrrrrrrr!!!!!
bye2...salam syg dr MSTU...
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment