Followers

Tuesday, April 3, 2012

aku belasah org....ko ada????...

woot...woot...
salam tuk korg yg still nk bace blog aku nih...
i lap u...i mop u..n i polish u lah...hahah

 kali ni korg x pyh la nk sibuk2 sempitkn n pintal2kn urat sraf dlm pale otak korang tue dgn dok pikir pe plak la yg si MSTU ni nk karutkn kt sini ekk...
sebab pe???
sbbnye ak x srh korg teka pn pe yg ak nk story nih....ak cume srh korg bace jer....hohoho...

ok la story nya mcm nih...
baru2 nih aku naik bas dri arau nk ke kamunting....yela cuti sem kn...xkn la ak nk jadi peduduk tetap perlis lak kn...
nk dijadikn criter...ak kna dduk double seat...so ak pn x kesah la...n ak pn tggu la spe la yg kna dduk tepi ak nih...tbe2 naik la srg mamt nih...perghh mmg ensem habaq ang...tbe2 dia duduk kt sblh aku...aku pn excited la kejap....hahha...then waktu bas tue nk jln ak pn wat la ramah sikit ngan mamat nih...aku tnya dia nk turun mna...opp2...ak bkn tnye soklan bodoh ekk..tuk pngetahuan korg bus yg aku naik tuh berenti bnyk stesen...boleh ckp sume stesen bus yg ad dari kangar ke kamunting..sume dia berenti..naik sakit ati aku...tamak haloba betul la drebar bus nih...huhh...

ok la balik pada citer mamat ensem tue...
lepas jer ak tnye dia nk turun mna...dia trs jawab taiping...tp yg buat aku sakit ati nih sbb dia jwb nak x nak je ngan muka kerek dia yg bajet ensem tue... lps tue langsung x pndg muka aku...huhhh
ak pn sakit ati pnya pasl mls nk ckp bnyak...then dgn muka belagak jgk ak trs pusing tepi...malas nk tengok muka dia....

lps tue tbe2 ak dpt idea nk knakn mamat tue...heheh..
dgn muka selumber ak pn ambik la air 100 plus yg aku beli dkt bus sten tdi n aku bukk penutup dia...konon2 nk minum la...lps tue dgn bakat lakonn yg ad dlm diri aku nih ak pn 'tertumpahkn' air tue dk seluar mamat nih....
dia yg terkejut beruk tue trs mnggelabah n terus maki aku...ak nih plak spesis yg pantang kena maki...mmg aku maki balik la...
tgh kitorg duk berlawan maki tue...ak yg tgh geram sgt2 nih terus ambik beg ak n aku hempuk atas kepala mamat nih...bukn sekali dua tau...tp dkt 10 kali gak la...n sekuat hati...
mamat tue mcm terkejut gak ar...mmg muka dia dh merah2 thn sakit pnya psl...
x cukup lagi...ak terus anbik beg mamt tue yg besar gedabak tue then hempuk pala mamt tue lagi...

org yg dlm bus tue sume tgk kt kitorg yg tgh gaduh besr nih...
ak mmg  x peduli dh pe org nk ckp...still x puas ati ak pn  trs je tarik rambut mamat tue n hantuk pale mamat tue kt tingkap bus...sekuat ati okeyyy..hahah...dh puas aku hantuk pale dia...aku trs pijak kaki mamat tue...huh biar pdn muka kauu...kira mmat tue nasib baik sbb aku paki selipar je ari tue..klo aku paki kasut tggi mmg tumit kasut tue melekat kt kepala mmat tue...

tgh aku syok dok belasah mamat tue tbe2 dgr org jerit "sungai petani...sungai petani!!"...pastue ak trs tersedar n aku pusing tepi..aku tengok mamat tue sedap jer tido sampi ternganga mulut dia....trus nmpak dia x ensem dh...hahaha

haaa..tue la padh tido dlm keadaan sakit atiii...
klo korg nk tau aku cume belasah mamat tue dlm mimpi je...sbb lepas jer aku pusing tepi sbb malas nk tengok muka mamat tue aku trs tertido....hahahah.
tapi kn ak rase klo la bnda tue betul kn best....hahah..baru puas ati aku...x dak la mamat tue nk bajet ensem sgt dh lepas nih....

so moral of the story...jgn tido dlm bas...hahahh...boleh ke???...argghhh lantak la...story aku.. suka ati aku la nk wat pe pn dia pnya moral....huahua..

ok la...
ak pn mals nk merapu pnjng2...
 so sampi sini je story aku psl mamat bajet ensem tue...
kesimpulannya bukan reality @ fantasi..tetapi hnya mimpi...haha
lps nih klo aku ad mimpi belasah org lagi aku stry kt korg ekkk...hahaha
sekian dri aku, MSTU...
bye...
salam...

5 comments:

  1. Blogwalking here...

    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  2. wah garangnye.hehehe berani betul yer....humban cmpk dr bas je mamat tu

    ReplyDelete
  3. haha...nama pn mimpi....mmg la berani..

    ReplyDelete
  4. wahhh....mimpi ke? ingatkan betul2 tadi...heee~

    ReplyDelete
  5. klo btul mmg x berani la...hahha

    ReplyDelete