Followers

Tuesday, November 6, 2012

keyakinan daripada sekaki payung....

salam...
thanks kt korg sbb still sudi nk baca blog aku nih...
tapi kali nih aku x da ape sgt pn yg di story kan kt sini....
cuma aku nk share satu sttment yg aku rsa best la...

statement dia lebih kurang mcm ni la..

"payung mungkin x mampu untuk menghentikn hujan...tapi ia mampu untk mngelakkan kita dari basah ketika berdiri dlm hujan...mcm tu jgk la dgn keyakinan...ia mungkin x mampu mmberikan kita kejayaan...tapi ia mmpu mmberikan kita kekuatan untuk mnghadapi cbaran dlm mencapai sebuah kejayaan... "


amacam??? best x ayat tu...
boleh wat ayat tuk motivate diri nih...haha
so lps nih klo nk klua rmh sila la bwk payung meniaga kt pasr mlm tu..konfom x kena ujan...
mana la tau keyakinan kita pn boleh jadi sebesar tu....hahaha :)

sebagai penutup untuk entry aku kali nih aku nk tegas kn..yg aku ANTI 'DRAMA QUEEN' !!!...
peace no war... :)

sekian terima kasih..
jumpa lagi di lain entry...haha
ok bye..
salam.. :)

Nota hati MSTU: x sbr nk sokong harimau malaya untuk piala AFF 2012 nih... :D

2 comments:

  1. Nice insight :) Dalam hidup, kita memang tidak pernah akan sentiasa berjaya melepasi semua halangan. NAMUN, dengan dorongan yang ada (payung) kita akan terus bersemangat dan tabah untuk menghadapi segala rintangan dan halangan.

    ReplyDelete
  2. yup..tu la pentingnya keyakinan diri.. :)

    ReplyDelete