Followers

Friday, November 23, 2012

cerita melayu?? ok ke??


hurmmmm...
aku baru je lps tgk satu filem melayu nih ...tp x baru sgt la..about a few days ago...haha..keling x aku???

ok now back to the topic..
bagi aku crita nih biasa je...walopn rmi yg ckp best
tapi dh nma pn filem melayu kn..jln crita dia dh boleh agak...

chop2x...
aku bknnya anti malay movie ok...
aku sbnrnya suka tgk citer melayu..sbb citer melayu nih x heavy sgt...
tp kecewa gak ar...
yela spa yg x kecewa kn bila bayr tiket wayg mhl2..pastu tgk x sampi 15 minit..then dh boleh agk apa akn jadi lepas tu..smpi ending pn dh boleh teka...
berbaloi ke bayr RM10- 14 just to watch a movie for 15 minute..aku x rsa berbaloi...hurmmm...
aku x tau la sama ada org lain yg tgk movie tu pn rasa pe yg aku rasa tu..
tp klo aku sorg je yg rasa mcm tu..hurmmm  mungkin aku ada sixth sense kot sbb boleh tgk masa dpn...hahah...

tp aku enjoy gak ar tgk movie tu sbb pelakon yg aku suka belakon dlm crita tu...haha..
so terubat gak ar kekecewaan aku tu..
harap2 lps nih x da dh la crita yg mcm tu kn...bg la surprise sikit kn..baru best...hihi
n aku harap jgn la ad pihak yg terasa ngan pe yg aku tulis nih..nih cuma pendpt aku je...huhu




Nota hati MSTU: suka tgk filem shamsul yusuf sbb best...buat masa nih aku x pernh lagi la kecewa lps tgk filem dia...x sbr nk tggu next movie dia..

No comments:

Post a Comment