Followers

Monday, December 31, 2012

pertunangan my sis...

salam...
 klo korg nk tahu 23 disember 2012..
sorang lagi kakak aku dh pn bertunang..
sory la..sbb seminggu lepas kejadian baru la aku berkesempatan nak wat laporan kat sini..
almaklumla kesihatan yg kurang mngizinkan...haha..
walaupn korg mnyampah ngan ayat sekema aku nih..aku x kesah..sebab ayat ni la yg mewarnai bacaan korang skarang...haha..
ok la aku malas nk crita panjang so korg enjoy la dgn gambar2 majlis pertunangan akak aku nih...








hantaran dari kedua2 pihak..

hantaran pihak perempuan..




dengan bakal anak2 sedara...

gift untuk rombongan lelaki..

sebenarnya banyak lagi gambar yg ada tapi aku mals nk upload bnyak2..haha..
dan kalau korg nk tau perancangan sebenar kaka aku nk wat tema warna peach...tapi bila pelamin smpai tgk warna oren...sakit ati jgk la...huhh..tapi pe2 pn semuanya berjalan dgn lancar walaupn dengan warna pelamin yg agak mnyakitkan mata dan hati tu...

korg nk tgk gambar en.tunang kakak aku nih???
haha..klo nk tgk kena tggu diorg kawin dulu...insyaallah setahun dari sekarang...haha..

doakan hubungan diorg berkekalan okey...
amin....

No comments:

Post a Comment