Followers

Thursday, October 17, 2013

setahun kemudian....

fuhhhh...fuhhh!!!
assalamualaikum...
fuhh..fuhh!!! lagi dan lagi...

ni bukan nak mandrem ke hape...ni usaha aku untuk buang segala macam sawang yg dh berbunga-bunga dlm nih...nampak tak betapa hyperbolanya aku kat situ...

dh dekat setahun aku x update blog nih..tiba2 malam ni tergerak pulak hati aku nak mengupdate..
so untuk entry "setahun kemudian nih" aku sinopsiskan je la pe yg dh jadi dlm hidup aku...

1) aku dh sambung degree in finance yg sepatutnya dekat uitm kota bharu..tapi dgn muka seposen yg memang azali di anugerahkan dekat aku nih..aku berjaya mintak ditukarkan ke uitm merbok..the conclusion is aku di uitm merbok sekarang (nampak tak mcm mana aku sinopsiskn cerita tu?? )

2)aku dah pun konvo untuk diploma aku dekat uitm arau tu..

3) kakak aku yg bertunang tu..alaa..yg aku update psl majlis pertunangan dia tu dh pun selamat menikah dgn encik tunang yg kini bergelar encik suami dia...kenduri kawen bulan 12 nih..jemput la yer...

4)anak buah aku on the way dri 2 nk jadi 4 org..insyaallah..

5) aku dah berjaya mengembangkan lagi badan aku yg memang dh kembang tu...in conclusion..double kembang...bayangkanlaaaa..
tiba2 rasa nak nyanyi lagu tegar.."aku yang dulu bukan la yang sekarang, dulu ku kuncup sekarang dah mengembang..dulu-dulu ku bahagia..sekarang aku menderita"

dan yang terakhir..yang keenam la tu...bak kata shakespeare last but not least...( yeke shakespeare?? aku hentam je nih)

nomborrrrr 6!!

kalau dulu aku single..tapi sekarang...aku masih lagi single..tp mungkin ada la yg nampak aku mcm double...haha

sekian sinopsis setahun kemudian dari aku..
nanti2 aku post lagi yer...
ala tomey-tomey ye tu..

assalamualaikumm....

No comments:

Post a Comment